head-menu

Friday 20 January 2012

Εκπτώσεις, SALES, sconto, REA.........

και όλοι μας παθαίνουμε κάτι στο άκουσμα αυτής της λέξης..... ok να μην είμαι υπερβολική υπάρχουν και οι άντρες, τουλάχιστον οι περισσότεροι,  που δεν πάσχουν απ' την ασθένεια που διακατέχει εμάς τις γυναίκες!!!
Τις προάλλες επί ευκαιρίας των εκπτώσεων έκανα και γώ μια περαντζάδα από τα μαγαζιά, και ως μανιακή που είμαι να βλέπω πρώτα την βιτρίνα του μαγαζιού προτού μπώ μέσα,  μου
έκαναν εντύπωση δύο βιτρίνες, η μια αυτή που βλέπετε στην πρώτη φώτο απ΄ το μαγαζί της Filippa K(γνωστή Σουηδέζα σχεδιάστρια μόδας) και η δεύτερη απ' το μαγαζί  By Malene Birger   εδώ στη Στοκχόλμη. Και τα δύο μαγάζια άκρως επιτυχήμενα και με ένα ιδιαίτερο τρόπο, του να μην υπάρχει τίποτα στις βιτρίνες αφού είναι εκπτώσεις, αυτός άλλωστε  είναι και ο σκοπός του ξεπουλήματος, αναγγέλουν τα sales τους!!!!
Πραγματικά η περίοδος των εκπτώσεων είναι μια καλή ευκαιρία για αγορές αφού τα περισσότερα μαγαζιά ρίχνουν τις τιμές τους στο ήμισυ της αρχικής  και αν δεν είσαι πολύ ανυπόμονος για να αγοράσεις κάτι μπορείς να το πετύχεις και με 70% και τότε η χαρά δεν περιγράφεται!!!
Συνήθως στις εκπτώσεις, να μιλήσω για τον ευατό μου και να μην σας πάρω όλους στο λαιμό μου, αν και είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι το ίδιο παθαίνουμε, καταλαμβάνομαι  από μια απίστευτη τρέλλα του να προλάβω, μπας και χάσω τίποτα!! Το αποτέλεσμα δεν θα λέγα ότι έιναι πάντα επιτυχές... πολλές φορές καταλήγω στο να 'ρχομαι σπίτι με μια σωρεία πραγμάτων που πολλές φορές όταν τα Bγάζω έξω μένω έκπληκτη με το τι έχω αγοράσει και μπορεί να μιλάω με τον ευατό μου για κανένα πενταλέπτο του τύπου αποκλείεται αυτό? εγώ ? πότε το πήρα? και γιατί? αφου δεν με κολακέυει? αχ το χρώμα τι χάλια που είναι!! και γω πότε θα το φορέσω αυτό? καλέ πόσα τα ίδια από αυτά έχω? Τι σας έλεγα στην αρχή? μια τρέλλα?? αυτό λοιπόν είναι το αποτέλεσμα της όταν ξεκινάς να πάς για ψώνια στις εκπτώσεις και δεν ξέρεις από πριν τί πραγματικά χρείαζεσαι, γίνεσαι έρμαιο της καταναλωτικής σου μανίας, ξοδεύεις τελικά περισσότερα χρήματα χωρίς να το καταλάβεις γιατί εσύ στο μυαλό σου έχεις ότι είναι εκπτώσεις άρα πιο φτηνά άρα συμφέρει άρα το παίρνω τώρα που το βρήκα!
Συμβουλή μου λοιπόν, και πρωτά απ΄ όλα το λέω για να το εμπεδώσω και 'γώ  η ίδια, αν και βλέπω ότι άρχισα να συμμορφώνομαι "επικίνδυνα" το τελευταίο διάστημα, λίγο η  περίοδος των ισχνών αγελάδων που διανύουμε, λίγο το ότι μπάινω στην τέταρτη δεκαετία και ωριμάζω, λίγο τα πολλά αχρείαστα πραγμάτα που αγόραζα τόσα χρόνια, είναι στις περιόδους εκπτώσεων, να παίρνουμε ότι πραγματικά χρειαζόμαστε και να μην παρασυρόμαστε από το χαμηλό της τιμής, να  αποφευγούμε την αγορά φθηνών κομματιών που ούτως ή άλλως θα μπορούσαμε να παρούμε και σε κανονικές περιόδους χωρίς sales και να προτιμάμε την αγορά  κομματιών που η μόδα τους κρατάει χρόνια, διαχρονικά, που θα δικαιολογούν και τα χρημάτα τους. Συνήθως αυτά τα κομμάτια είναι ακριβά και γι αυτό αξίζει να τα χτύμαμε στις εκπτώσεις γιατί υπό άλλες συνθήκες θα αρκούμαστε στο να τα θαυμάζουμε απο τις βιτρίνες και τα ράφια που είναι κρεμασμένα!!! Λίγα λοιπόν και καλά!!!
Καλά ψώνια αγαπημένοι............
Α. 

No comments:

Post a Comment