head-menu

Friday 20 January 2012

Λίγα λόγια για το ΣούξουΜούξου Ρουχαλάκια.........

 Το πάθος μου και η αγάπη μου για τα ρούχα, τα παπούτσια,τις τσάντες και καθετί που αφορά γενικότερα την μόδα αποτελεί την αιτία δημιουργίας αυτού του blog. 
 Aπό μωρό παιδί θυμάμαι να είχα πάντα μια ιδιαίτερη σχέση με τα  ρούχα, μου αρεσε πολύ η αίσθηση της αφής τους, με εντυπωσίαζαν τα  χρωμάτα τους,τα ωραία υφάσματα, οι ωραίες μυρωδιές τους!!δεν είναι λοιπόν τυχαίο το γεγονός, μεγαλώνοντας, αυτή η παιδική ανησυχία να μετατραπεί σ΄ένα μεγάλο πάθος... ένα πάθος που δυστυχώς δεν κατάφερα ακόμη να το σπουδάσω, να γίνω ας πούμε φασιονίστας με πτυχίο!!! Για να μην έχω  και παράπονο όμως, μεγάλο μέρος της καλαισθησίας και του γούστου μου  οφείλεται στις  κλασσικές σπουδές μου.  Επιπλέον η περιδιάβαση μου σε διάφορες χώρες του εξωτερικού καθώς και  η διαμονή μου για πολλά χρόνια σε διάφορες μητροπόλεις και όχι μόνο, μου έδωσαν την ευκαιρία να εμπλακώ, να πειραματιστώ και να βυθιστώ ακόμα περισσότερο στον όμορφο και φανταχτερό αυτό κόσμο της μόδας!! Το γεγονός ότι ζώ κιόλας τα τελευταία πέντε χρόνια σε μια πολή όπου η μόδα και το styling έχουν προέξεχοντα λόγο, δρούν καταλύτικά ώστε αυτό το πάθος και η αγάπη να μην εκλείψουν αλλά τουναντίον τα ενισχύουν και τα τροφοδοτούν καθημερινά με καινούργια ερεθίσματα και ιδέες για ακόμη πιο επιτυχημένες στυλιστικές  επιλογές!!
 Αυτές λοιπόν τις καθημερινές μου ιδέες,θέλω να τις μοιραστώ και να τις συζητήσω μαζί σας, αυτά που τα δικά μου μάτια βλέπουν θέλω να τα κάνω γνωστά και σε σας είτε ανεβάζοντας φωτοφραφίες είτε παραπέμποντας σας στα αντίστοιχα links. Είμαι σίγουρη ότι πολλές και πολλοί από εμάς θα θέλαν και μια δεύτερη γνώμη για το τι θα φορέσουν για ένα σημαντικό ραντεβού και όχι μόνο. Για το πώς θα συνδυάσουν τα διαφορετικής λογής ρούχα τους.Πόσοι ακόμη από εμάς δεν βγήκαμε στο ραντεβού μας εκνευρισμένοι γιατί δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την εμφάνισή μας;
 Για την ενημέρωση μας λοιπόν, για ό,τι καινούριο κυκλοφορεί  αλλά και για ό,τι παλιό αγαπημένο υπάρχει, για ότι αφορά  γενικότερα την μόδα και το styling ελάτε να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις παρέα στο ΣΟΥΞΟΥ ΜΟΥΞΟΥ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ!!!! 
Αυτά σαν αρχή...:)
Τα λέμε 
Α. 

















No comments:

Post a Comment