head-menu

Friday 1 March 2013

shinny happy hair...

Επειδή μια ωραία εμφάνιση (στο σύνολό της) δεν εξαρτάται μόνο από τα ρούχα που θα επιλέξεις να φορέσεις, και αυτό το έχω τεσταρισμένο πάμπολλες φορές, αλλά  και από το υπόλοιπο styling μαλλιών και μακιγιάζ, λέω για σήμερα να μοιραστώ μαζί σας τις γνώσεις μου, που με κόπο και χρήμα απόκτησα, γύρω από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών. 

  Γενικά το θέμα μαλλιά με έχει ταλαιπωρήσει πολύ στη ζωή μου. Οι πολλές και συνεχόμενες χρωματικές επεμβάσεις στο φυσικό μου χρώμα, το πιστολάκι και τα σίδερα, όπως ήταν αναμενόμενο  κατέστρεψαν την τρίχα μου. Τώρα πλέον ανήκω στην κατηγορία αυτών με σκληρά, βαμμένα, ταλαιπωρημένα, θαμπά και γενικώς ατίθασα μαλλιά. Eξού και έχω γίνει μανιακή με τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών..... ρωτάω δεξιά αριστερά, τις φίλες μου, την κομμώτρια μου, γενικώς μ΄ αρέσει να είμαι ενήμερη περί του θέματος.  

  Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά προϊόντα τα τελευταία χρόνια, άλλα που μου πρότειναν, άλλα που ανακάλυψα από μόνη και μετά από πάροδο πολλών χρονών και πολλών χρημάτων κατέληξα σε κάποια προϊόντα που δεν μπορώ να αποχωριστώ ποτέ!!!  

Αυτό το λαδάκι κερατίνης είναι η τελευταία μου ανακάλυψη και η πιο επιτυχημένη όσον αφορά τον τομέα λαδιών!! αρχικά πήγαινα για να πάρω το Moroccan Oil, η σειρά που διαφημίζεται πολύ το τελευταία διάστημα, αλλά η κομμώτρια μου πρότεινε αυτό ως καλύτερο ειδικά για χοντρά, ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. πράγματι είναι τόσο παχύρρευστο που μαλακώνει και τιθασεύει απίθανα τα σκληρά μαλλιά μου!! Η τιμούλα του στα 35 ευρώ είναι λιγάκι τσιμπημένη!!


Μια πιο φθηνή επιλογή(στα 20 κάτι ευρώ) είναι το λαδάκι από την KERASTASE, το χρησιμοποίουσα παλιότερα, αρκετά καλό θα έλεγα. Θα το πρότεινα όμως σε κοπέλες που δεν έχουν τόσο σκληρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.




Τα προϊόντα Macadamia, τα έχω δοκιμάσει πολλές φορές, αρκετά ακριβά στην τιμή, και δεν θα λεγα ότι έμεινα και πλήρως ικανοποιήμενη ή τουλάχιστον δεν ήταν τα κατάλληλα για το δικό μου κεφάλι. Το συγκεκριμένο όμως λάδι σε μορφή spray είναι πολύ καλό ειδικά μετά από πιστολάκι, σου στρώνει  και μαλακώνει τις άκριες των μαλλιών απίστευτα πολύ, προσφέρει λάμψη και ωραία μυρωδιά στο υπόλοιπο τριχωτό της κεφαλής. η τιμή αυτού γύρω στα 30 ευρώ.



Μια απ΄ τις πρώτες μαλακτικές κρέμες που δοκίμασα και εξακολουθώ να έχω πάντα μαζί μου. Σε βρεγμένο ή στεγνό μαλλί, κατάλληλη για να ξεμπλέκει και να μαλακώνει τα άγρια και ατίθασα μαλλιά, προστατεύει  την τρίχα απ΄ την ψαλίδα και η τιμή της καθόλου απαγορευτική στα 22 ευρώ. Η Chihtsai, κινέζικη εταιρία, γενικά βγάζει πολύ καλά προϊόντα μαλλιών και σε προσιτές τιμές.


Σαμπουάν και μάσκα περιποίησης από την Chihtsai. Τα χρησιμοποίησα πολύ στο παρελθόν και καμιά φορά τώρα αν τα δω μπροστά μου τα αγοράζω. Πολύ καλά προϊόντα για θρέψη και λάμψη του τριχωτού της κεφαλής. 


Την χρησιμοποίησα ελάχιστα. Παρόλο που είναι μάσκα θρέψης και ενυδάτωσης στα μαλλιά μου δεν είχε και τα καλύτερα αποτέλεσμα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό σαν προϊόν  απλά δεν είναι το ιδανικό προϊόν για το τύπο των μαλλιών μου. 


Αυτή όμως εδώ είναι η καλύτερη μάσκα που έχω δοκιμάσει και εξακολουθώ να χρησιμοποιώ, Τα μαλλιά μου δεν κάνουν χωρίς αυτή!!! Η μάσκα της Keune τα κάνει τόσο μαλακά και ευκολοχτένιστα σε σημείο που καμιά φορά ξεχνώ να βάλω την χτένα πάνω τους. και η τιμή για το μέγεθος της εκπληκτική μόνο 22 ευρώ!!! 


Και αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα styling. Ειδικό για να κάνει στα μαλλιά σου φυσικές μπούκλες με διάρκεια. είναι ο καλύτερος μου σύντροφος για τα ζεστά και υγρά βράδια του καλοκαιριού!!!


Ελπίζω να σας φανώ χρήσιμη.... ευπρόσδεκτες και οι δικές σας προτάσεις!!!




  A good look is a combination of things. Hair and make up pay a significant role on our overall appearance. And since beautifull hair have become something of a challence for me for many years, i desided to share/exchange with you my knowledge and experience on the subject. 
     
  Unfortunately, I am one of so many who's hair have been damaged by the continuous coloring and blowdrying. My hair type has become the rebellious and dry one. And as you may expected, i couldn't let that be. I started asking around and gathering information on hair products, of similar experiences etc. I spend time and money..i tried out different products and i can say now that i am happy with the results... Ofcourse the research continuous and i'm more than willing to take on advices and try out new things.

Here's what i have found and consider valuable hair products.


This keratin healing oil is my most resent discovery and the most successfull one (of the oils category)! I was going to buy the much advertised Moroccan Oil, but my hairdresser suggested to take this one instead, as more appropriate for my thick, dry and damaged hair. I'm glad i listened to her! It's price, 35 eur. is a bit stiff though.


A lower price has the Kerastase oil (at 20 something euros). I used this one quite a lot in the past and i still think of it as a good product. I would probably recommented it to girls who's hair are more gentle and not as uneasy. 



I have tried the Macadamia series a lot of times and i wasn't very pleased with the results. It seemed like they weren't right for my type of hair. However, this specific oil spray is very good, especially when applied to hair after the blowdrying. It smoothes the ends and adds glow and a beautiful scent on the rest of the hair. It costs around 30 eur.


This is one of my first treatments i used and still using. On dry or wet hair, it makes detangling easy. It also protects the hair and prevents split ends. Chishtsai is a chinese brand that has many good products with affordable prices. This one is priced at 22 euros.


Shampoo and mask from Chihtsai. I have consumed many bottles of these products, mostly in the past, but i never resist them whenever my eye catches them. They nourish the hair and they add shine to them.


I haven't used it a lot. It's a mask for nourishing and moisturizing but i didn't get the effect i wanted from it on my hair. Maybe it will be more suitable on other types.


My hair love this little vase, or better, what's inside of it.. It's a mask by Keune that makes them so gentle and smooth that i sometimes forget to use a comp. Considering it's size, i'd say that 22 euros is a pretty good deal!


And lastly, i give you my favourite product for styling. Ideal for natural curls that last long. A perfect companion for the warm and wet summer nights.


So, this is my small contribution on the subject.. I hope it will be prooved helpfull to you. I'd be glad to hear your feedback. 





4 comments:

  1. Πολύ βοηθητικό post!! Εμένα που λαδώνουν γρήγορα τα μαλλιά μου, αν και οι άκρες είναι ξηρές, λες να με ωφελήσει;;;

    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα ελληνικά "Propoline" είναι καλά σαμπουάν για πολλούς τύπους μαλλιών. Είναι φτιαγμένα από φυσικά προϊόντα, που δεν "βαραίνουν" το κεφάλι. Δεν έχω δοκιμάσει τη σειρά για λιπαρά μαλλιά αλλά ξέρω ότι έχουν 3 είδη γι' αυτήν την κατηγορία (για έντονη λιπαρότητα, για λιπαρά μαλλιά και για λιπαρή ρίζα με ξηρές άκρες).
      ίσως να σου ταιριάξει κάποιο..

      Delete
  2. Αυτό που θα σου έλεγα γενικά σαν συμβουλή είναι να τα προιόντα περιποίησης( ειδικά μάσκες μαλλιών και λαδάκια) που χρησιμοποιείς να τα βάζεις στα μαλλιά σου από τα αυτιά και κάτω και ποτέ στην ρίζα γιατί λαδώνει το μαλλί πολύ γρήγορα. για να φανταστείς λαδώνούν και τα δικά μου που είναι ξηρά. Τώρα για τα προιόντα που έχω εγώ στο post, θα σου πρότεινα την κρέμα της Chihtsai και το λαδάκι της Macadamia(που δεν είναι τόσο βαρύ )για τις άκριες των μαλλιών σου και όχι για όλο το κεφάλι εφόσον λαδώνει τόσο πολύ. Όλες οι εταιρίες εντωμεταξύ έχουν τουλάχιστον ένα προίον για λιπαρές ρίζες και ξηρές άκριες, γιατί δεν δοκιμάζεις και ένα από αυτά??

    ReplyDelete
  3. I am your new follower elena B!!! Nice to see u again on my blog!! see yaa!!

    ReplyDelete